RSS Feed

A keresőmarketing különböző lehetőségei

Keresőmarketing

A keresőoptimalizálás fontos szerepet játszik az ügyfélkör bővítésében, hiszen a keresési listákon elért előkelő helyezés garantálni tudja a látogatókat. Azonban a keresőmotorok elvárásainak megfelelő optimalizálás elég hosszadalmas folyamat, ezért érdemes a keresőmarketing egyéb eszközeit is kihasználni.

Ugyanis a keresőoptimalizálás csak egy része a nagy egésznek, mellette ott vannak például a kattintás alapú hirdetések, ismertebb néven PPC, amelyekkel szinte azonnal észlelhető változások érhetőek el. A PPC hirdetésekkel nemcsak a találati lista élére lehet kerülni, hanem olyan helyekre, ahová másképp nem lenne lehetőség.

Példának okáért, a Google kereső jobb oldalán megjelenő oldalak is ilyen módon szerezhetik meg ezt az előkelő és igencsak figyelemfelkeltő helyet. A keresőmarketing ezen eszközével ráadásul pont azok az emberek érhetőek el, akik a témában keresgélnek, így szinte biztosan rá fognak kattintani a kiemelkedő helyet kapó oldalra. Fizetni pedig csak azok után kell, akik tényleg innen érkeznek a weboldalra.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás